Obchodní podmínky

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vyřízení objednávky

Po obdržení Vašeho objednávkového formuláře Vám zašleme e-mail s potvrzením Vaší objednávky. Objednávky standardně vyřizujeme během 10 pracovních dnů. Pokud nebude zboží skladem, v potvrzovacím e-mailu Vám sdělíme termín dodání.

Platební a dodací podmínky

Osobní odběr – Vámi objednané zboží si můžete po potvrzení objednávky a telefonické domluvě nebo domluvě prostřednictvím  e-mailu vyzvednout a zaplatit v hotovosti v našem showroomu na adrese:

Koncept Story – Řezáčovo náměstí 1261/2, Praha 7, 170 00, Holešovice

Dobírka – Zboží Vám také můžeme zaslat balíkem České pošty, peníze za zboží platíte až při vyzvednutí zásilky na poště.

Poštovné činí 110,- až 150,- Kč, přesná částka Vám bude sdělena s potvrzením objednávky. (Na Slovensku na dobírku neposíláme.)

Bankovní převod – po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem (včetně

poštovného) na náš bankovní účet. Po obdržení platby zboží odešleme a zároveň Vám sdělíme předpokládaný termín doručení.

Poštovné činí 80,- až 120,- Kč, přesná částka Vám bude sdělena s potvrzením objednávky.

Reklamace a vrácení zboží

Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů. Záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne obdržení zboží kupujícím. Záruka se vztahuje na výrobní vady nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením. Záruka se nevztahuje na poškození myčkou na nádobí či použití v troubě, pokud není u produktu výrobcem výslovně uvedeno, že je takovéto použití povoleno. U produktů ze skla se záruka nevztahuje na akceptovatelné výrobní vady výrobku – od dvou bublinek do velikosti 5 mm. Nevztahuje se na mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží, závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití nebo v rozporu s obvyklým užitím, opotřebení zboží vlivem jeho používání, závady vzniklé v důsledku přírodních živlů.

Reklamované zboží doručte ( osobně nebo jako obyčejnou zásilku) na adresu Koncept Story – Řezáčovo náměstí 1261/2, Praha 7, 170 00, Holešovice spolu s popisem závady.

Reklamované zboží musí být zabaleno v originálním obalu a musí být kompletní. Prodávající se zavazuje odstranit závadu zboží, které je předmětem oprávněné a správně uplatněné reklamace jeho opravou, výměnou za stejný výrobek nebo výměnou za výrobek podobný, disponující však stejnými parametry jako původní výrobek. O způsobu reklamace rozhoduje výhradně prodávající. Spotřebitel má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování ( praní, čištění ), v původním nepoškozeném obalu doručit zpět v uvedené lhůtě. Toto se vztahuje pouze na zboží zakoupené prostřednictvím e-
shopu. Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, vyjma však případného poštovného, zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli. Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Ochrana osobních údajů

Vyplněním a odesláním objednávkového formuláře zákazník uděluje souhlas s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti dodavatele a to v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákona o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s ostatními relevantními právními předpisy. Vaše osobní data nebudou zneužita nebo předána třetímu subjektu.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Obchodní podmínky

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vyřízení objednávky

Po obdržení Vašeho objednávkového formuláře Vám zašleme e-mail s potvrzením Vaší objednávky. Objednávky standardně vyřizujeme během 10 pracovních dnů. Pokud nebude zboží skladem, v potvrzovacím e-mailu Vám sdělíme termín dodání.

Platební a dodací podmínky

Osobní odběr – Vámi objednané zboží si můžete po potvrzení objednávky a telefonické domluvě nebo domluvě prostřednictvím  e-mailu vyzvednout a zaplatit v hotovosti v našem showroomu na adrese:

Koncept Story – Řezáčovo náměstí 1261/2, Praha 7, 170 00, Holešovice

Dobírka – Zboží Vám také můžeme zaslat balíkem České pošty, peníze za zboží platíte až při vyzvednutí zásilky na poště.

Poštovné činí 110,- až 150,- Kč, přesná částka Vám bude sdělena s potvrzením objednávky. (Na Slovensku na dobírku neposíláme.)

Bankovní převod – po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem (včetně

poštovného) na náš bankovní účet. Po obdržení platby zboží odešleme a zároveň Vám sdělíme předpokládaný termín doručení.

Poštovné činí 80,- až 120,- Kč, přesná částka Vám bude sdělena s potvrzením objednávky.

Reklamace a vrácení zboží

Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů. Záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne obdržení zboží kupujícím. Záruka se vztahuje na výrobní vady nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením. Záruka se nevztahuje na poškození myčkou na nádobí či použití v troubě, pokud není u produktu výrobcem výslovně uvedeno, že je takovéto použití povoleno. U produktů ze skla se záruka nevztahuje na akceptovatelné výrobní vady výrobku – od dvou bublinek do velikosti 5 mm. Nevztahuje se na mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží, závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití nebo v rozporu s obvyklým užitím, opotřebení zboží vlivem jeho používání, závady vzniklé v důsledku přírodních živlů.

Reklamované zboží doručte ( osobně nebo jako obyčejnou zásilku) na adresu Koncept Story – Řezáčovo náměstí 1261/2, Praha 7, 170 00, Holešovice spolu s popisem závady.

Reklamované zboží musí být zabaleno v originálním obalu a musí být kompletní. Prodávající se zavazuje odstranit závadu zboží, které je předmětem oprávněné a správně uplatněné reklamace jeho opravou, výměnou za stejný výrobek nebo výměnou za výrobek podobný, disponující však stejnými parametry jako původní výrobek. O způsobu reklamace rozhoduje výhradně prodávající. Spotřebitel má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování ( praní, čištění ), v původním nepoškozeném obalu doručit zpět v uvedené lhůtě. Toto se vztahuje pouze na zboží zakoupené prostřednictvím e-
shopu. Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, vyjma však případného poštovného, zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli. Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Ochrana osobních údajů

Vyplněním a odesláním objednávkového formuláře zákazník uděluje souhlas s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti dodavatele a to v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákona o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s ostatními relevantními právními předpisy. Vaše osobní data nebudou zneužita nebo předána třetímu subjektu.